خرید آنلاین سرور آپدیت نود32

بهترین سایت خرید اکانت نود و تحویل آنی اکانت اختصاصی

خرید آنلاین سرور آپدیت نود32

بهترین سایت خرید اکانت نود و تحویل آنی اکانت اختصاصی

به بازار آمدنMail for Exchange 2.7 ؛ قابل استفاده بر روی تمامی گوشی ها

 نوکیا ورژن جدیدی ازMail for Exchange را به بازار عرضه کرده است و طبق اعلام این کمپانی این برنامه بر روی تمامی گوشی های ورژن سوم S60 سیمبین عمل می کند . Mail for Exchange 2.7 علاوه براین پیشرفت عظیم نقشه فیلدهای داده را در تماسهای میان سرور و گوشی آپدیت می کند. فیلدهای جدید منظور شده عبارتند از: Middle name، Car phone، Spouse، Anniversary و در نهایت هنگامی که برای اولین باراین برنامه را راه اندازی می کنید، به لطف ویژگی Exchange Server 2007 Autodiscover می توانید به منظور هماهنگ سازی اتوماتیک با Exchange Server 2007خود نام سرور را دریافت کنید. به محض فعال شدن برنامه، آدرس ایمیل، domain، نام کاربری، رمزعبور وسطح دسترسی مورد نظرخود را وارد کنید.

اتصال با سرور برقرار شده و نام صحیح سرور، به طور اتوماتیک اصلاح می گردد.

منبع gsm.ir

کارت حافظه 100 گیگابایتی ساخته شد

شرکت Pretec بیشترین ظرفیت کارت‌های حافظه CF را به بازار عرضه کرد تا بتواند رکوردی تازه در این زمینه بر جا بگذارد.
این کارت حافظه که 333X CF نام گرفته است، 100 گیگابایت ظرفیت دارد و همراه با مدل 64 گیگابایتی خود وارد بازار شده است و گفته می‌شود که پیش از این نیز نسخه 48 گیگابایتی آن توانسته بود توجه همه علاقه‌مندان به حافظه‌های مجازی را در بازار به خود جلب کنند.

هر دو کارت حافظه جدید شرکت Pretec قادرند با سرعت 35 مگابایت در ثانیه اطلاعات را منتقل کنند. این کارت‌های حافظه با یک بدنه فلزی پوشیده شده‌اند و شرکت سازنده طوری آن‌ها را طراحی کرده که هرگونه آسیب احتمالی یا سقوط از ارتفاع، باعث از بین رفتن اطلاعات نمی‌شود. این طور که گفته می‌شود، محصولات جدید شرکت Pretec نسبت به کارت‌های حافظه استاندارد CF که تاکنون در این مرکز تولید شده 10 مرتبه بادوام‌ترند.
کارت حافظه 64 گیگابایتی CF با راحتی می‌تواند با هارددیسک 256 گیگابایتی SATA یا IDE SSD هماهنگ شود. کارت حافظه 64 گیگابایتی جدید در دو مدل 233X و 333X ساخته شده است که شرکت سازنده هر کدام از آن‌ها را به ترتیب با قیمت 399 و 630 دلار می‌فروشد.

منبع gsm.ir

یک ترابایت فضا مجانی برای شما

شما هم شاید در آرزوی داشتن یک هارد دیسک یک ترابایتی باشید، اما خوب نتوانسته اید آن را بدست آورید، سایت های اینترنتی معتبر هم مانند گوگل و مایکروسافت و ... بیش از 6 مگابایت در اختیار شما قرار نمی دهند.

اما این بار سایتی را به شما معرفی می کنیم که می تواند یک ترابایت فضای رایگان را در اختیار شما قرار دهد، این سایت بسیار خوب ویرایش آیفون هم دارد که شما می توانید از تلفن همراه آیفون خود نیز فضای خود را مدیریت کنید.
در صورتی که اینترنت پر سرعت دارید نیز می توانید برای انتقال اطلاعات مهم خود و جلوگیری از هرگونه مشکل برای اطلاعات مهم خود آنها را به این فضای خوب منتقل کنید.
نام این سایت قدرتمند Oosah می باشد.
هم اکنون در این سایت ثبت نام کنید

سایت Oosah